Hello world!

20 Feb

Hmm… Intr-un mod foarte ciudat parca imi place headline-ul de start al celor de la wordpress „Hello world!”… Pentru ca asta imi vine sa strig acum in gura mare🙂 . In mintea mea am creat de ceva vreme conceptul coquette et gourmet… adica o femeie cocheta care stie bine ce vrea de la viata, dar in acelasi timp o buna bucatareasa, deci, o artista. Sper din suflet sa reusesc sa imbin utilul cu placutul si pentru cele/cei care ar putea sa se inspire din ce scriu, dar (as fi o ipocrita sa nu recunosc) si pentru placerea mea personala.

Lasă un răspuns

