Tendinte!

20 Feb

Doamne cat imi displace acest cuvant… si totusi ma urmareste. In primul rand tendintele ar trebui sa si le stabileasca fiecare dintre noi, asa ca o… „tendinta permanenta personala” (TPP) :) Dupa stabilirea TPP (=ce iti vine bine, ce te avantajeaza, ce iti pune in evidenta formele, ochii, tenul etc.) e intr-adevar cazul sa arunci o privire prin cataloagele de moda sau sa savurezi inteligent o prezentare a vreunui designer celebru, chiar daca in adancul sufletului stii ca nu vei reusi vreodata sa achizitionezi super-rochia care atarna pe un manechin filiform. In opinia mea un must-have nu trebuie sa fie neaparat „de firma”, ci mai degraba ceva de calitate, la un pret acceptabil in comparatie cu toate „toalele de vedeta” (si de multe ori pana si aceste piese no name se dovedesc a fi prea mult pentru buzunarele noastre de studenti….😦..[observati aici o nota extrem de personala] ).

Am aruncat si eu un ochi prin magazine (reale si virtuale) si am remarcat ceva ce mi-a placut la nebunie: nici un fel de restrictie de culoare! E cu adevarat savuros sa vezi de clasicul alb-negru pana la neon colours… Am selectat cateva imagini care mi-au captat atentia, de designer ce-i drept, dar sa nu uitam ca putem gasi oricand substituenti.

 

Rochie cu imprimeu fructat combinata cu un sacou negru (ambele Zac Posen). Un mix care te scoate repede din incurcatura si iti asigura un look de milioane!

 Alexander McQueen ne propune destul de mult negru pentru acest sezon, intr-o combinatie chic cu care nu poti sa gres fie seara intr-un club (singurele mele dubii sunt in privinta pantofilor care pot fi destul de incomozi) , fie la o iesire in oras.

Si iata si culorile neon… Christopher Kane… pretty cool, huh?!

White = The new black…dupa unii… Fendi

Salvatore Ferragamo ne invata cum sa fim feminine cu un touch masculin… Love it!

 Daca esti indrazneata combina imprimeurile! Prada ne ofera o veritabila sursa de inspiratie din acest punct de vedere.

Lasă un răspuns

