Pui cu morcov, ardei si vin alb

22 Feb

Zilele astea ma uitam (ca de obicei) pe site-rile culinare sa vad ce as mai putea gati si am gasit aceasta reteta (cu cateva modificari personale😀 ). Nu e deloc complicata si e absolut delicioasa. Numai ce am luat-o de pe foc si aroma ei e imprastiata acum in toata casa.

Ingrediente

1 piept de pui

2 cepe

2 morcovi potriviti

4 ardei kapia copti

2 linguri pasta de tomate

1 lingura mustar

50 ml ulei

100 ml vin alb

sare, piper, maghiran, oregano

Mod de preparare

Am taiat ceapa si am calit-o putin in uleiul incins, dupa care am adaugat morcovul taiat rondele si cubuletele de piept de pui. Am adaugat 2 cesti „sanatoase” de apa si am lasat la fiert. Dupa ce pieptul de pui s-a fiert, am adaugat cubuletele de ardei copt, vinul si am condimentat (dupa gust). Se lasa sa scada, dupa care se adauga pasta de tomate amestecata cu mustarul (eu am desfacut amestecul cu putina apa de pe carnea care fierbea). Se mai lasa pe foc aproximativ 3 minute.

Bon appetit!

Lasă un răspuns

