Accesorii din FIMO

14 Mar

Iata ca a venit momentul sa va arat si abilitatile mele (recent descoperite). M-am hotarat de curand ca ar trebui sa incerc sa imi materializez ideile… asa au aparut primele accesorii realizate de mine din fimo. In cazul in care sunteti doritori de asa ceva, va rog sa imi scrieti un mail la adresa coquetteetgourmet@yahoo.com, in care sa imi spuneti exact de ce aveti nevoie. La comanda, se pot realiza orice forme!

Tangled Flower brooch, 10 lei

Inel pe baza relabila Tangled, 13.5 lei

Iridescent, inel pe baza reglabila, 14,5 lei

Hypnotic, inel pe baza reglabila, 14,5 lei

Tangled, pandantiv, 8 lei

Abstract Flowers, cercei, 9,5 lei

 

!!! La pretul produselor comandate se adauga taxa de transport prin Posta Romana in valoare de 9 lei!!!

!!! La o comanda de peste 50 de lei, transportul este gratuit!!!

Lasă un răspuns

