Parfumul Jimmy Choo

19 Mar

 

Parfumul lansat la inceputul anului de celebrul designer malaezian nu a trecut neremarcat. Cand spui Jimmy Choo spui, prin excelenta,  pantofi! Iata ca situatia s-a schimbat putin, desi sincera sa fiu, am ramas putintel dezamagita dupa ce am ajuns sa il miros. Ma asteptam sa fie un parfum exceptional… si nu e, bineinteles, din punctul meu de vedere.

In primul rand, lucru pe care l-am remarcat inca de cand am vazut campania publicitara dinaintea lansarii, designerii au fost cam neinspirati cand au creat sticla. Motivul? Seamana izbitor de mult cu Flowerbomb de la Viktor&Rolf. Problema? Se potriveste mai bine cu conceptul Flowerbomb, semanand cu o grenada – „bomb”. Intr-adevar cei de la Jimmy Choo au pierdut „inelul” grenadei, dar tot intr-acolo ma duce cu gandul. Cred ca acest parfum ar fi trebuit sa fie unic din toate punctele de vedere, dat fiind renumele marcii.

Sa vorbim despre parfumul in sine. Feminin, senzual… fapt sugerat de primul afis aparut, in care superba Tamara Mellon, chief creative officer al J.C., ne arata formele ei si straluceste asemenea unui manechin celebru la cei aproape 44 de ani ai sai. Trecut prin mainile parfumierului Olivier Polge, parfumul are o structura destul de interesanta, fiind o combinatie de mai multe elemente: patchouli, note de verdeata, orhidee, note fructate, toate indulcite cu aroma caramelelor. De fapt, vorbim de un parfum fruity chypre. Nu este suparator (nu pentru mine), insa am senzatia ca este un parfum mult prea putin gandit si elaborat… Deocamdata poate fi gasit in magazinele Sephora, iar pretul pentru varianta de 100 ml este undeva la 400 de lei, daca nu ma insel. Cam pierat pentru ceea ce ofera. Prea ieftin pentru oamenii „importanti”, prea scump pentru marea masa, prea putin inspirant pentru „connaiseurs”.

Ma asteptam la un parfum nou, care sa-mi surprinda simturile. Iubesc parfumurile si nu as putea vreodata sa nu le apreciez, insa atunci cand am incercat acest parfum nu am simtit acel WOW! IT MUST BE MINE! Singurul lucru care aminteste de luxul pantofilor Jimmy Choo este ambalajul „imbracat” parca in piele roz de sarpe.

Lasă un răspuns

