Penne Chicken Alfredo

26 Mar

Este o reteta usurica si destul de rapida, dar cel mai important.. delicioasa! Am remarcat ca exista o multime de feluri in care se poate prepara sosul Chicken Alfredo, motiv pentru care astazi am decis sa fac publica si reteta mea🙂

Ingrediente

-penne (sau orice fel de paste preferati)

-200 g piept pui

-250 ml smantana dulce (pentru frisca)

-60 g unt

-4 linuri parmezan proaspat ras (eu folosesc de obicei cascaval…)

-1 catel mare de usturoi

-2/3 linguri de vin alb

-sare, piper, condimente pentru grill

Pastele se fierb conform instructiunilor de pe ambalaj.

Pieptul de pui se taie fasii, se condimenteaza cu sare, piper si condimente pentru grill (pt pui), dupa care se prajeste pe tigaia incinsa, FARA ulei.

Sosul: Se topeste untul in tigaie si se caleste putin usturoiul taiat marunt. Se adauga smantana dulce si dupa vreo 4 min se adauga parmezanul/cascavalul si vinul alb. Se tine pe foc mic, amestecand continuu, pana cand se topeste parmezanul/cascavalul.

Sosul se serveste imediat ce e gata peste paste, dupa care „impodobim” farfuria si cu bucatile de piept de pui.

Bon appetit!

NB: Eu am pregatit aici doar 2 portii.

Lasă un răspuns

